Du om någon borde veta



dansk, finsk, svensk, norsk

Morning! Min skola börjar först 13.20 idag och har bara två lektioner så jag skippade frukosten och tog en sovmorgin istället, vilket jag nog var i behov av. Vi var på Snug igår och hade det verkligen trevligt. Det börjar gå braa nuu kids haha. Eftersom det var vardag hade vi tidig hemkomst men chillade lite på slotte och kollade film så jag var i säng först halv 2. Imårån är det skolfotografering så ja va duktig och tvättade mitt hår just (hatar det!) Nu ska ja klä på mig så ja kan gå ner och äta lunch. Toodaloooo my loove

Kommentarer
Postat av: antonia

hopps du har det bra!:)

2009-08-27 @ 16:46:13
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: linn

ja ska vara assistent fö en som sitter i rullstol. Så några timmar i veckan ska ja typ städa, laga mat o sånt, hjälpa till helt enkelt :D

2009-08-27 @ 17:49:48
URL: http://lieenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0