Hej hopp gummisnopp

Jo tjena tjena. Nu har jag hemmastadd mig på mitt rum på slottet. Ja fick ett tvåmanns rum som ja måst dela, de int många som måst göra de men ja e bara glad att ja måste, ja bor me Tanja och vi har egen wc + dusch, de finns bara två rum med den utrustningen på hela slottet! ;) Dessutom är det riktigt mysigt och vi har högt till tak och living room + kök alldeles bredvid, smaarrigt.

Jag hade förresten fattat lite fel med maten, vi får visst mat på veckosluten, så de blir inge kockande sen heller, kanske bättre så också.. Och på tal om maten!! Mummmaaaa. Alltså den är delicious, och sallads bordet, ni borde se den, morotsraasteen kan slänga sig i väggen här är det buffe! Feta, oliver, sallad, sparris, bönor, majs... listan kan göras låång. Och vid lunch blir det tre rätters middag. Hej jag heter Sara och när jag kommer hem väger jag 80kg.


The castle. Mitt och tanjas rum längst till vänster i andra våningen. =)

Trappor upp till rummet

längst bort till vänster bor jag.

jag bor på "loftet". Det är mysigt där, ja ska o shoppa lite grejor dit immårn. Dessutom har vi ingen stor spegel så de ska vi köpa!

Tanja bor under mig. Det är större än vad det ser ut at vara!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0