Merci



Imårgon eftermiddag drar jag och mamsi till Waterloo och moikka på mina nya hoods. Jag stannar där och sova medan mamma kommer tillbaka till hotellet och stannar här enda in till tisdagen. Det är väl en 15km dit, vet inte exakt och vet inte heller hur länge de tar att åka. Har börjat fatta att det nog inte blir varje dag man åker in till Bryssel därifrån, det tar ju en stund och dessutom kostar det ju också. Bryssel är en rätt så dyr stad, vill du äta så får du vara beredd att betala iaf 10e (retsaurang då) och t.ex. spåran kostar 2e. Ifall ja har förstått rätt har Waterloo också nån sorts centrum, men de får vi se imårrn va de e då! Har hört att närmsta pub ligger 1,5km från vår skola ;) hehe skoja bara.

Förövrigt vet jag inte alls vad vi har för program på slottet undet veckoslutet men vi hörs! Toodaloooooo

Kommentarer
Postat av: jenny

todalooooo hajos. de ser ju fint ut av bilderna du måst sen genast berätta mer hu de ha vari där på skolan!! im going to kokkola imorgn efter skolan enjoy ditt vs<3 kram

2009-08-20 @ 22:45:00
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0