No i can't stop loving you, no i wont stop loving you, why would i?


En morgåntrött Sara här hej. Jag hade lite problem me att somna ikväll, nya dynor är iaf ett måste. Dessutom borde min kära fläkt (det är varmt är uppe i min lilla crib!) oljas eller nåt, fan vad den låter. Väggarna är som ett litet plus på allting väldigt tunna så jag hör varje gång nån trampar omkring i korridoren. Därför spelar ja nu musik i mitt rum som en liten protest för att grannarna höll mig vakna igår, nu väcker jag dem! Vi va just och äta mårgonmål och herregud, jag kan inte sluta hylla maten men jeeesus vad gott morgonmål det finns. Hotellfrukost typ! Och det finns kiwi!!! Rena rama lyckan. Idag ska ja tala me studiehandledaren och ta en tripp till närmsta Carrefour och shoppa lite. Sen kanske skaffa mig lite vänner också. Toodalooo motheruckkeeeerrrrs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0