TJABBA!

Tjoo alla, jag lever! De va tidig väckning idag, är sjukt trött. Vi har gåttt omkring på stan med mamma men vi var för trötta och hade ont i fötterna + att det var så varmt så vi gick till hotellet för att duscha och vila oss lite. Mamma har nu sovit i 2timmar medan jag har försökt få nätet igång och spelat datorspel under tiden haha.

Bryssel är en helt fin stad, har lite svårt att få grepp om den liksom. Men vi hittade shoppinggatan och så såg jag en massa mysiag små cafeer och restauranger. Och så finns det en massa choklad! Njam. Människor ser ut som franskisar och talar flamiska och franska, jag fattar inte ett ord och då de talar med mig går jag i panik och bara "Eehhhmm...?... MAMMA!" Jag undrar fan hur jag någonsin kommer att förstå ett enda ord!


hett.

Kommentarer
Postat av: jennyyy

sweeet värma:D:D åå låter super mysigt me alla cafeer och restoranger=) när startar skolan??

2009-08-19 @ 19:43:38
URL: http://jaennys.blogg.se/
Postat av: amy

Du ska ha ett mega kiva år! lycka till! :D

2009-08-20 @ 18:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0