WELcome to my crib!


Det är så vackert! man fattar inte förrän man ser det själv.


Vi har varit i waterloo med mamma idag och kollat omkring lite. Det är inte nåt stort, men det finns en shopping gata där det finns snygga kläder, man behöver inte gå in till Bryssel för att kunna shoppa liksom. Zara, mango, pimkie, allt finns här. Men jag såg lite dåligt med resaturanger and stuff? Får försöka råna mig en cykel och cykla in till byn ennu idag ifall man får någon med sig så man kan se omkring sig lite. Försöker laga mitt rum också, det är vääldigt halvklart och plane ennu men på bättringsvägen!!






Kommentarer
Postat av: linn

Du ser ut att ha härligt! Jag saknar dej<3

2009-08-22 @ 20:40:05
URL: http://lieenaas.blogg.se/
Postat av: jenny

de ser sååå msyigt ut sara:D låter så tufft!kram

2009-08-23 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0