CRAZY DAYS

Medan jag svävat på rosa moln hela dan har jag försökt att vara normal och tänka på något annat, vem orkar lyssna på mitt babbel om Bryssel? Emellanåt är det lite svårt då man fått nåt man verkligen ville ha. Jag menar, det fanns nog inget jag ville ha så mycket som det, och jag är verkligen lyckligt lottad!

Annars har idag & igår bestått av galna dagarna, har faktiskt shoppat rätt så mycket därifrån, mer än vad jag trodde iaf. Dessutom verkade jag som Lauras personal shopper (igen) i stan och efter det kollade jag på Tommis match på finnair stadium. I typ -5 grader och farkkurock. Och jo, det var kallt som FAN.

Plus! att jag fått en extra madrass så nu är min säng ännu mjukare och skönare, kunde ligga här i evigheteeeer. ZZzzzZZ


Kommentarer
Postat av: antonia

sara tack massor för kakan! hoppas du hade kiva också! :)

2009-04-04 @ 20:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0