BEAT THIS

Flyget går om 10 timmar. Nästan klartpackat men det känns som om jag kommer att sakna mina vänneer! Att komma bort för en stund är dock skönt och solen gör inte saken värre. Nu måste jag dricka varmt eftersom halsen säger "gör nåt för helvete det tar ont". 


Enda bilden jag har på min dator från Sharjah07... Jag bjuder. Denna gång samma ställe typ, lite rundare bara :)

Ha det skönt alla, vi ses om en vecka!



Edit:

jag tänkte att jag skulle lägga mig nu, i tid så jag får sova ordentlit då jag måste resa i stort sätt hela dan imårgon. Men mina ben är hårigare än tommis typ och min naglar måste lackas... + att ennu packas. (märk rimmet!) Ser ut att bli kort sömn inatt. :(
Hejhopp gummisnopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

javett du kommer att sakna miig:(( HA EN SUPER RESSA<3 kram

2009-02-13 @ 08:25:08
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0