You gotta live your life

Att träna skitungarna var inte så illa idag, de var bara 9 st från vanliga 20. Jag blev kär i en rätt så ny kille i gruppen, Klaus. En ursöt fotbollstokig rolig kille. Ifall jag någon dag får en kille ska han bli som han, eller så vill jag bli ihop med honom, hehe. Vi hade armbrytning och jag vann, han vägrade förlora och ville göra det om och om igen. Killarna i gruppen ville veta allt om min pojkvänn, och Klaus sa att han vill ha armbrytning mot honom och veiva honom i fudis.
Killar är så killar. Flickor frågar ifall han är söt, hur fan man kan tycka om pojkar (huj!!) och ifall vi pussas (hih). Grabbarna undrar hur mycket han väger, hur lång han är och hur stark han är. Typiskt va?

Efter Otnäs gick jag till butiken med mamma. Jag är sällan i butiken med föräldrarna men älskar att vara då jag en gång får mig dit. Man får liksom köpa allt man vill. Sånadär små saker som behövs och man vill ha men mamma elr pappa inte orkar bära/glömmer/tycker är onödigt. Idag lassade jag kärran fullt med allt jag vill ha/behöver. Med mig fick jag bl.a ingredienser till bagel (åt redan två), tuggis, schampoo & balsam, juggis jag själv fick välja, bommuls tussar och Ben & Jerrys. Försökte tränga i mig den just men är alldeles för mätt, får spara den tills imårgon då jag tänker kolla på O.C.

Som bäst ligger jag i sängen och kollar på tv, californiacation rättare sagt. Talade just i telf me Tommi och han sa han tyckte det var bra och ville börja kolla. Kollade tvn och såg en knullscen i serien i fråga. "Ah i see varför du gillar serien, bara sex m.m" Nee de tyckte han inte. Vi godnattar och stänger lurarna och jag fortsätter kolla. Avsnittets namn står i rutan och det står Vaginatown. Hmm..inge med sex att göra här??

Nu ska jag fortsätta kolla denhär konstiga porrserien och tugga vidare på mitt nya tuggis! Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0