Good times in life are hard to find

Hahah. Vet ni vad jag nu gör? Jag tänker göra som Blondinbella och skriva upp då och då bra saker jag gör under dagen. Det händer ofta att jag tar mig själv i kragen och gör nåt bra och då tänker jag alttid att de var päivän hyvä teko. För min del handlar det då om allt från att plocka upp ett rosk på mitt golv till att hjälpa en gammal tant som ligger i snön i en liten nerförsbacke och slipper inte upp från drivorna där hon ligger med huvudet neråt med inköpskassarna rullandes ner längs backen (för det gjorde jag för nån månad sedan!!)

  
Jag ordnade alla mina viktiga papper i en mapp jag fick av paps. Har varit rätt
            jobbigt då man behövt nåt!
 
  Jag svor bara en gång åt småskitarna idag. Rekord?
 
  Berättade till Laura att det var jag som söndrade hennes säng. Och tro mig det
            kan vara rätt så suicidal, haha


Det är lite svårare än vad man trodde. Ska börja göra sånt oftare, inte för att jag tror att det intresserar nån där ute, men det är roligt, jag är ju fan en hemsk männisa om det där är det bästa jag fått gjort idag?!

XOXO, evil girl

Kommentarer
Postat av: L

Linda Nyberg va också där.

2009-02-24 @ 06:08:15
URL: http://lieenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0