I almost fell into that hole in you life

Som bästligger jag obekvämt i min säng lite bitter. Jag hade planer på att sova läänge idag. Första gången vaknade jag 10 då brorsan kom hit och tog min dator. Jag somnade om och en halvtimme senare ringer min telefon. "Hi, its Lal.. from Dubai"  You have got to be kidding me. Där försökte jag halvflummig och virrig förstå vad fan han hadde för ärende men jag tror inte det fanns nåt. Om jag minns rätt skulle han ringa igen ikväll. What for? Jag tror jag ska flippa coin om ifall jag svarar eller inte.

Trots otaliga försök på att somna om ligger jag nu här i min obekväma ställning i sängen med min dator. Magen kurrar och jag har lust på te. Fårse hur länge det tar att få upp mig härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0