I said no, that bitch aint a part of me

Nu skall jag studera lite. Läsa läxor och förövrigt gå egenom böcker osv. Fick en aha upplevelse om hur viktigt och roligt det är att suga i sig information och verklig vara bra på nåt. Emmellanåt älskar jag att studera. Just nu älskar jag språk & matta. Språk är så otroligt viktiga och jag är urnöjd över mitt val jag gjorde i 4an att börja studera tyska. Det känns ofattbart härligt att tänka på att man lärt sig ett främmande språk så bra! Nu tänker jag börja läsa böcker på tyska och engelska så jag lär mig ännu bättre. Det är ju inte till någon skada precis, dessutom kan man ju starta i tid inför studentskrivningarna, det räcker ju inte att man lyssnar på tysk radio en vecka innan man skall skriva.. :)

Så nu, matta, tyska & engelska bok!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0