Lifestyle of the rich & famous

Det är ganska kallt här i Finland. Våren är väl påväg men jag ser den ej. Snälla, kom nu. Sportlovet kom och var, man behöver inte snö längre. Alla vårkataloger som man ser överallt är lite mer lockande än dunjackorna.. På når konstit sätt?

Nella har kommit hem från sin resa och vi diskuterade jobbiga gubbar/människor utomlands som bara stirrar. Man får liksom inte vara ifred en sekund. Uppmärksamheten är kul en stund men i slutet ville jag bara hem så att ingen lägger märke på mig mer. Vart man än gick måste man svara på alla jävla frågor man fick. Där ligger man och solar, öppnar ögonen och så står det en mörk poolpojke 3m från dig och bara stirrar. Han märker att jag vaknat upp lite och börjar ropa mig på namn som mina bröder sa åt honom. Great. I shoppingcentret testade jag kläder och då jag kom ut hade försäljaren skrivit upp sitt nummer och e-mail adress åt mig. Han var nog trevlig så det klagar jag inte på. Men t.o.m en kvinna i shoppingcentret började ta bilder på mig. Det var lite.. obehagligt? Nu då man är hemma och slipper blickarna och leendena äntligen kommer alla fram "oj vad brun du är!!" ... ?! coolt.

..Men ojasta aallikoon. Just nu minns jag inte vad jag skulle skriva om, och tro mig det var nog inte stirrande gubbar. Och btw jag fick mail idag av Tommy Hilfiger grabben! Han vill vara min vän förevigt, haha :D Lite komiskt nog. Men naja. Nu skall jag dricka upp min kakaoo!


Klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0