Oh baby I am coming home

Hemma igen röd om nosen. Veckan var skön, pool-slapp på dagarna vilket innebar en massa simmande och fotboll på stranden och shopping på kvällarna. Fick med mig bl.a ett par farkkun som helt klart blir lösare vid andvändning så nu måste de sys in, great.

För övrigt gillar jag Dubai, det är ett solsäkert ställe denhär tiden på året men efter tre gånger nu tror jag inte att vi åker igen. Vi har sett pretty much allt. Egentligen är det en enda stor byggplats. Det är sjukt så dom bygger, det ser nästan fruktansvärt ut då det står över 50 halv färdiga skyskrapor bredvid varann, vissa kommer aldrig att bli klara heller. Däremot finns det en massa fint också. Skit fina hotell (inkluding världens enda 7 stjärniga hotell Burj Al Arab), världens högsta byggnad, shopping center lika stora som 50 fotbollsplan med; en 200m lång skidbacke i, skrinnskobana i, ett enorm akvarie med hajar och en massa andra fiskar mitt i shopping centret, konstgjorda öar på havet i form av enoorma palmer. Allt detta har vi sett, cooolt. 

Där var Dubai i ett nätskal. +en massa trafik ofcourse. It was driving me crazy.
Jag låter som värsta resebyråtant haha! trots allt,

Home sweet home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0