Oscar Galan

Kollade nån inatt? Jag skippade, slog mig verkligen inte i tankarna då det enda jag tänkte på igår kväll var på att sova.
Hoppas på en repris idag som det nog säkert kommer. Mest intresserad var jag om ifall Heath Ledger skulle få sitt vilket jag tyckte han var värd, vilket han fick!! Jag förstår bara inte hur han kunde vara så bra, helt mirakulös Joker. Igår var det dessutom exakt ett år sedan han dog, den 22 januari 2008. Stackarn var så snygg och lämnade en dotter efter sig också. För mig kommer han alltid atta vara killen i 10 things I hate about you, hur många gånger har jag månne sett den?



Benjamin Button var nominerad i 13 kategorier men tog hem bara 3, haha. Har inte sett filmen men den verkar inte speciell. Dock var sminkningarna bra vilker de också fick en Oscar för. Kanske man kollar den nån dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0