Skolan börjar om 8h och jag sitter vid datan med ogjorda läxor - inte bra!

Det innebär väl att jag har en tuff mårgon framför mig imårgon..

Efter skolan träffade jag Linn för en bagel på arnolds. Det var nice att catcha up lite då vi int ha sutti oss ner o prata på eevigheter! Hon shoppade också något smått vilker ni kan läsa om på hennes blogg.;) När Linn for hem sökte jag upp Tommi och vi gick till honom där jag spenderade hela resten av dagen. Niiice. Grabben fyller år om två veckor, har nån något bra förslag? Själv tänkte jag på en gerbil/råtta men stackarn skulle nog få hjärtklappning eller hoppa upp i min famn ifall han såg en gerbil/råtta/mus i närheten av honom. hahaha, ser det framför mig och kan inte sluta flina åt grejen. Skulle vilja hitta på nåt verkligen roligt åt my loove♥


Eller kanske han bara får mig (<33)? Hoppande upp ur nån gräddtårta eller nåt? Hahaha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

personal stuff.. ;);)<3

2009-02-25 @ 14:18:48
URL: http://lieenaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhahahaha SSAARRRARAA!!!:D::D:D:D

2009-02-25 @ 17:36:31
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0