You say "Move On", but were am I supposed to go?

Blev nöjd med håret, det är rätt kort men så mycket friskare och tjockare nu! Nu tänker jag sköta det bra och låta det växa till sommaren, sen kanske jag klipper upp det i mer våningar igen.
Är på gott humör och sjunger mätt och glad, (åt just två baglar jag själv lagade och mums jag är kung haha. ) och det finns en Ben & Jerrys i frysen och väntar, samt O.C season 2. Dessutom får jag kanske besök av min pojkvän som lider av musfobi. + att jag fick 9 i gym och 8 i rella, wihu!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du 9 i jumppa? skitkorv, ja ha vari mycke mer aktivare :(:(:(:( ja fick osckå. nahaahah "baglar" aka ruisleipä

2009-02-10 @ 19:50:56
Postat av: Anonym

jepp du borde känna dig smikrad!

2009-02-10 @ 20:13:48
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0