KEsän kuumin tapahtuma

Kom hem igår efter ett par jävla crazy days i Björneborg. Yyter beach futis 2009. Jevlar, det är grejer det! Jag vet liksom int va ja borde berätta om eftersom det hände så mycket och det finns en massa att berätta men en sak är säker, nästa år igen! Vi träffade på en massa trevliga menskor, festade. chillade, spelade fotboll och ja, njöööt! Det var endå ganska tungt för kroppen med så mycket alkomahoolii och sena nätter, för att inte tala om mina helt förstörda ben med en massa sår och blåmärken, vackert flickor, vackert

Jag gick endå rätt så tidigt och sova igårkväll så ja fick sova en natt i min underbara säng, ah saknaden var stor<3


FC Kädettömät apinat

träffade på lite bekanta. De blev våra fans, såklart. Vi hade en maaaassa fans ! :D



turneringens första mål!

fattas nåt?



sist och slutligen, vi igen<3

Gah så underbarrt. Jag vill tillbaka. Men nu mårgonmål. 

Och vet ni vaaad? IDAG TRÄFFAR JAG SINA!!! MY BABY IS BACK!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser helt satans nice ut nästa år kommer ja så sale med!!

2009-07-06 @ 17:17:44
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0