The truth is everyone is going to hurt you, you just have to decide who's worth the pain

Nya gossips påminner om hur jobbigt det kan vara. Att tala om det påminde mig om att ärren nog finns kvar och jag kände nästan hur alla känslorna kom tillbaka. Paniken, sårbarheten och hjälplösheten. Det kan verkligen kännas som om ingen annan förstår. Sanningen är väl att man kommer över det, men det kommer alltid att finnas där. Hoppeligen så hjälper det bara, chansen finns ju nog också att det förstör. Själv tror jag jag blev feg. På samma stärkte det också.

Pointen var endå, jag tror det händer alla nångång. I viss mån iaf, vem kan aldrig bli sårad? Caught in the middle. Vad det än händer så tror jag det blir bra till slut. Man blir bara visare hehe.

What doesn't kill you makes you stronger. Och fast det känns att man inte kommer över det, tro mig, man kommer. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ou i know. belive me

2009-03-23 @ 16:01:31
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0