And somehow growing old feels fine

Sista provet skrivet och i övermårgon är detta skolår avklarat, two years to go. Känns lite konstigt sådär då alla påminner om att jag inte är här nästa år. Jag kan inte säga att jag inte tänker på det, för det gör jag, men jag har nog inte fattat det helt. Nytt land, nya männiksor, nya språk, ny skola. Saker kommer nog att ändrats rejält nästa år. Jag ser endå en massa fram emot det. Jag tror det kommer att vara super.


Nu skall det städas och sedan blir det gym. Iso omena måste också besökas och glöm ingen att kolla på ManU - Barca idag! Jag hejjar på Barca men det gör inte T så kan hända att nån flyger ner från soffan idag. Ciao!

Kommentarer
Postat av: jennyyy

joo vi kommer att sakna dig men de blir nog ett satans bra år där okså glöm int de ;dd !

2009-05-27 @ 14:06:31
Postat av: linn

Jo, dom hade svara o ena skolan hade iaf vari jättepositivt inställda :DD

2009-05-28 @ 07:30:40
URL: http://lieenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0