AVSLUTNING IKVÄLL

Om dagen fortsätter som den varit kommer den att bli super. Jag har haft en så jävla rolig mårgon att det inte är klokt. Vet inte om det beror på min 20min tupplur på en grusväg, ett par terästettyy kaffekoppii eller förövrigt gott humör. Ikväll skall bli great. Jag bryr mig inte fast vi inte vet nån fest. Det är härligt väder och jag är på strålande humör. Jag är så jaevla taggad.

Vaknade förresten såhär efter min tupplur på grusvägen. Pojkarna hadde lite roligt medan jag sov och jag gick såklart hem sakta men sekärt nöjd och glad omedveten om vad som var klottat på mitt ansikte. Hahaha. Allvar, hahahha.

Kommentarer
Postat av: j

hahahahahh

2009-05-29 @ 17:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0