Happy sunday

Idag har jag läst 6 timmar till matematikprovet som äger rum imårgon. Jag tror dock inte att det hjälpte något och är rätt så säker på aatt det blir underkänt, men jag ska kämpa på! Jag mår så illa av allt skit jag ätit idag så jag tror jag fastar i ett par dagar.. haha

Idag har resor planerats in också. Flygbiljetten till Bryssel är beställs och jag reser iväg den 19 augusti och hänger i stan med mamma ett par dagar innan inbookningen till skolan är så jag får se lite på my neighbourhoodz. Det är dock inte längre än 2 månader förrän jag kommer hem igen så det är inte länge ni firar att jag lämnat er, hoho. Dessutom blir det troligen Gotland med T+familj den 19 juli. Skööönt, juvligt att få lite planer på sommarn med my babyy.


snart är det dags att börja beställa biljetter för er också!!

Och dessutom hämtade mamma min efterlängtade shampoo från swe idag, så slipper man och tvätta håret nångångg;) Haaappy day.

Kommentarer
Postat av: Anonym

joo vi måst boka ren nu biljetter!!

2009-05-25 @ 11:15:32
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0