Man får ta det som det kommer sa flickan som fick det på magen

Läggdags snart, har lite ångest för mårgondagens enkkuprov eftersom jag så gärna skulle villa få bra i det. Man får ta det som det kommer sa flickan som fick det på magen. Annars har dagen bestått av mycket god mat och en match i hämeenlinna. Haha jag har aldrig hört så mycket svordomar och ljudligt fittande/skuffande/sanasotaa som i dagens match, eller jo kanske en gång mot Kontu då jag fick mordhot osv men de e Kontu så vad annat väntar man sig. Men matchen var i varjefall väldigt irriterande och gick på nerverna men jag skötte det rätt så bra och uppförde mig väl! Det blev en förlust på 1-0,vilket jag är bitter över,men man får ta det som det kommer a flickan som fick det på magen. Igen. Dessutom är Vaari in town vilket alltid är lika lustigt, nu blir det kollande på fotbollsmatch med honom och sedan läggdags.

Det dyker upp bilder på facebook av fredagen. Se vad glad man kan bli av fina presenter. Värsta flinet nånsin hahahahahhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0