Måndag 18.5

Sitter här i vinterträdgården och väntar på Linda med min bultande fot. Den blir bara sjukare och sjukare för varje minut som går. Fick just lite stress inför nästa år då det fortfarande är så jävla oklart med när jag skriver studenter i olika ämnen. Alla läraren stressar på och undrar och frågar och då jag inte vet nåt än.. Engelska läraren sa att hon har stora förväntingar av mig i studenten men fårse va hon tycker efter att hon läst mitt prov som int gick så bra, haha. Men nåja mailade just till Bryssel ifall de överhuvudtaget fått mina kursval, sku bara fattas att de tappats bort i posten, just my luck..

 Snart blir det glassätande och chill i solen med vänner. Wihu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0