Mattnatten 05.11

Här sitter jag pigg i ett klassrum och bloggar och ser solen komma upp. Jag är inte alls trött och funderar på att vaka ända till kvällen. Det innebär att jag typ lever på energidryck hela dan och blir mycket full ikväll och slocknar tidigt. Egentligen låter det helt trevligt, men fårse om jag blir jätte trött kanske jag tar en tupplur. Förövrigt har vi haft det kul, chill, en jätte rolig talentshow, 2 leffor och förövrigt bara chillat här i huset, spelat koris osv. Nu skall Nico föra oss på en liten good morning runda med sin mopobil, kanske blir take away mäkken.

Hoho, vi ses klockan 14 och tro mig, jag kommer att vara sekasiiiiin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0