Miss Li - Ba Ba Ba

Fräsch och nyduschad väntar jag på kvällen. Först visas filmen vi jobbat arslet av oss med, efter det blir det mat (?) och nåt program och efter det den efterlängtade talentshowen. Jag har planer på att övernatta i skolan, tror det kommer att bli mysigt. Vet dock inte vad jag skall sova på ennu, alla uppblåsbara madrasser har jag fått sönder och en natt på en camping madrass tuottaa mycket ryggont kan jag tänka mig. Nåhmen, vi får se vad jag hittar på. Måste packa och alltmöjligt ännu och snart får jag skjuts till omena med Annika, får rätt bråttom med tanke på att jag är typ halvnaken, haha.

Alla som vill se Tysklandfilmen kom till auditoriet 17.30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0