"School's out for summer!!!"

Helt sjukt, det är sommarlov nu. Kan liksom inte helt fatta det ännu. Jag hadde i varje fall en jävla härlig kväll, hade det verkligen roligt. Är lite bekymrad över hur det skall gå med serveringen imårrn men månne jag inte klarar det. Försöker dricka vatten och klarna till lite innan jag lägger mig, annors får jag nog svårigheter haha. Fattar ni att det är sommarlov nu?! For real, det är dethär vi väntar på året om. Jag tänker iallafall få denna sommar till den bästa någonsin.

Nu läggdags. Hörs imårn, missä merkeissä on dock oklart. Hoppeligen blir det Ekenäs!!


Kommentarer
Postat av: jennyyy

va ska du gö i ekenäs??

2009-05-30 @ 15:52:00
Postat av: linnsen

yes please! men ja jobbar som barnvakt på dagana så har du möjlighet att fara nån eftermiddag/kväll??:D

2009-05-31 @ 14:57:14
URL: http://lieenaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

passar perfekt, vi kan ju höras om tider sen :)

2009-05-31 @ 16:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0