Hålare

Hålare.. de va länge sen man sa det ordet. Det blev en diskussion om det här en dag vad man skulle kalla det. Hålare var såklart mitt finlandssvenska förslag, annars kom det fram 'ledig' 'fri' 'fritimme' och annat bajs. Håltimme, hålare eller ingenting säger jag.

Förövrigt känner jag mig seg, åt god pita till lunch och är skit otaggad för bodyworken ikväll. Tyskaläksan står på bordet bredvid och väntar på att bli gjord. Jag tror den får vänta en god stund till, min hjärna fungerar inte just nu på minuten, har ju trots allt en timme på mig.

Imårse då jag vaknade trodde jag det var söndag, om inte söndag kändes det som en måndag. Jah, det är torsdag i varjefall vilket menar att det är fredag imårgon. Denhär fredagen blir det Bryssel, blir lite intressant då jag inte vart där förr, men vi får hoppas på en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0