Happy halloween

Ja, planer ändrades på fredag då Stamp var dubbelbokat, belgarna fick platsen så vi fick flytta festen till lördan. Whatever, vi gick ut i varjefall och det blev pretty crazy och kul endå! Sjöng bl.a modersmålets sång ett par gången dagen till ära, stolt finlandssvensk som man är.

Degade precis hela dagen i sängläge som man gör typ varje lördag här, älskar det. Bara ligga, sova, mysa, se film och gå ner och äta emellan. Kuselig. Mot kvällen blev det dags för dusch och upp-piffning då det fanns en halloweenfest att tänka på.

Och oj vilken fest! Minns inte när man haft så roligt senast. Eller snarare så minns jag inte denhär heller men jag har hört att jag hadde väldigt roligt igår. Men vad förväntar man sig om det är gratis vodka redbull liksom? Nåt av det bästa med veckosluten här är brunchen. Att varje lördag&söndag gå ner till matsalen efter en fetskväll och diskutera kvällen. Ni anar inte så jag skrattat idag, de helt crazybananas. 

Dagens planer? Har duschat, ska snart ut på en promppis med några och plocka upp lite stuff här och där, och sen blir det most likely degande, läxor och pizza-hut. Älskar livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0