Hotel room

Känner mig otroligt krasslig och flunssig efter veckoslutets bravader. Gick på ett par timmar idag och sjuksrkev mig efter dem, var helt övertygad om at jag har feber - termometern visar 35.6? Men skit i de, de väl som man känner sig that counts? Nu har jag ett vala att göra ifall jag följer med på ett event till Bryssel med finlandssvenkskarna + rektorn. Det är i nåt fint slott och kommer att vara nån professor fårn finland som kommer tala om Finland efter 1809, jag vill verkligen gå och måste bestämma mig inom 15min. Fårse, annars blir det nog sängläge som gäller!


min högra hand är helt öm och i blåmärken p.g.a handklovorna haha. Jag var fastbunden i ett x-antal människor den kvällen och bl.a en stol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0