Im in brussels bitch

Back at the castle. Hade det jätteroligt igår, en lyckad kväll helt enkelt. Satte oss först på en pub i Bryssel tills Le You öppnade 23.30. Vet inte riktigt när Laidback Luke började spela, jag reagerade inte på dett precis men gissar att det var där nångång vid 1-halv 2. Dansade typ hela kvällen, minnet har luckor och är ett par blåmärken rikare igen. Jag råkade missa trappsteget ner och upp frn dansgolvet varje gång, ja va ska man säga, redbull vodka är inte bra för min balans. Det har vi sett flera gånger förut iochförsig.. 

Jacobs gästsängar är underbara! Sov som en baby till klockan tolv, var dock lite virrig och det tog en stund att förstå var jag är. Vi steg upp och spelade lite guitarr hero och såg på madagascar med Linn. Sen var det morgonmål, färskpressad appelsinjuice (NAM) och sen chillade vi i byn och åt pitta. Nu sitter jag här igen, alla mina grejer är hos Jacob, snart ska jag på film och sen ut i Waterloo i guess. See you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, går du i den skandinaviska skolan i bryssel? :)

2010-04-22 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0