lily allen - Not fair

Har en skit-dag idag. Sov alldeles för lite, har inget gott att äta och vaknade 8 för att gå på en matta timme då jag annars skulle ha börjat halv 2. Mitt ägg blev nästan inte hårdkokt i frukosten och jag fick inte brödrosten igång. Dessutom känner jag mig allmänt frustrerad, trött och äcklig. Det finns nog en orsak för min frustration har jag kommit på. Och jag börjar bli väldigt irriterad... Ska jag skratta eller gråta?

Anyways, igår tog jag ut min frustration på kickboxningen och idag blir det bodywork. Låter som om jag är värsta nerv vraket här haha, men nej, jag stortrivs, jag är just där jag vill vara i världen just nu och det slår mig nästan varje dag. Jag älskar Belgien. Jag älskar allt med Belgien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0