mardi



Just another tuesday.. Gick omkring som en zombie hela morgonen/dagen och trodde seriöst jag skulle somna. Slutade vid halv 5 och gjorde ett klokt beslut, ingen kickboxning idag. Iställer blev det en runda i byn, upptäcktsfärd här på slottet och chill förövrigt med god Pitta som middag. En bra dag!

Som vanligt får jag min energi såhär på kvällen, men det är okej nu eftersom jag får sova till kl. 1 imårn. Kärlek. Har stora förhoppningar på veckoslutet som närmar sig, och då blir det banne mig inte nån slapp dag på lördag. Nu ska det festas! Ett par biljetter till A k o n till fredagens konser som borde fiksas imårn värmer mitt hjärta. ♥


Kommentarer
Postat av: roberta

nonneeej ska du på akon??? eller e de bara nån juttu som ja int fattar :D ja måst så tala me dej på skype!!!

2009-10-14 @ 11:11:19
Postat av: linn

haha, jo, men de här e nog också helt coolt. Ja lär mej massor o de e nervööst nä ja ska laga en kaka inför 70 000 pers på matmässan! :D

2009-10-14 @ 15:17:06
URL: http://lieenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0