Ciao

Moimoimoi.. Tisdag. Loggade in på facebook nångång imorse då jag vaknade första gången och undrade hur fan alla är uppe redan. Sen kom jag på att det är tisdag, därför, människor går ju i skola där hemma och sånt. Vi är i varjefall lediga idag och bra så, inte en chans att man fick in mig till nåt klassrum idag. Igår festades det ganska så mycket och man kan väl kalla det en rolig kväll! Drog ut rakt efter skolan, satte oss på Pomme, åt ute på ett mysigt pita ställe och så blev det Pomme, Snug och afterparty på slottet. Idag blir det kanske bio men nu ska ja ge sällskap åt min säng.. hoho.


finnar!

pita på Woo

rape?

på besök i belgien

tag: hanna H, aleksander N, fredrik F, linnea K. hahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0