emotions come and go, who knows how the wind will blow?


Tar det lugnt och lyssnar på musik. Tänker inte röra mig ur fläcken förrän middagen. Vad händer? Vad gör vi? Vettefan.. haha allt är så nytt men på samma är allt som förr. Jag är inte van me sånhänt. Just nu är ja skitsugen på att kolla på GG men nyaste episoden kommer inte förrän imårg. Suck. Dessutom har jag vart duktig och klarat av två föredrag idag. Efter middagen tar ja tag i lite pluggande och drar ut på en länk. Det behövs liksom.

Puss o Kram.♥ Dessutom sku ni gärna få skicka mig lite surprising boxes som ja kan upptäcka en tråkig mårgon då jag går förbi reseptionen. Mitt i allt skulle där stå en stor låda full med en massa finskt gottis och annat kul. Så man slipper äta upp all Tanjas Fazer choklad liksom.. Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLTSÅ HAHAHHAHHA DITT BLÅMÄRKE, JUMALUTRA SARRA:D

2009-09-21 @ 18:37:24
Postat av: jennyyy

alltså herregud du ha lyckats årdentligt den här gången de där blå märke e ju fucking stort :D:D:D sorrryyy gumman ja lovar de kommar snart!!pusikram

2009-09-21 @ 20:21:26
Postat av: jennyyy

njoo semi natzi nätti du kan gå omkring och leiju ti alla att du ha vari i slagsmål me muhamed alibaba (okej rasist) men de va helt sickkk hu mycke vi så i sverige (frlt) man gick på gatan och de kom emot muhammed 1 och muhammed 2 och ja sku int ha bllivi överraskad om muhammed 3 sku ha hoppa ut ur buskana på kvällen när vi kom hem. hahhahhahahah

Hejj föresten svara ti min email på FB:)!! jag ska gå och tutta nu, imorgon eehhhheee sküüüüüllaa. Schyss<3 och du skall väta att jag har helvetes svårigheter med den där tyskan... Claire behandlar mig som om ja sku vara lite efterbliven och som om ja sku vara en liten baaaby hmm nånting att tänka på? Todaloooooooooooo honey!!<3

2009-09-21 @ 21:42:11
URL: http://jaennys.blogg.se/
Postat av: linn

säg int annat! Berätta din adress så kommer de!:D<3

2009-09-22 @ 09:04:24
URL: http://lieenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0