Guten nacht

Ville bara önska er alla god natt! Jag tycker jag läst tillräckligt tyska nu och ätit upp mina nötter så jag mår illa. Dessutom lyckades jag köpa en riktigt äcklig choklad idag. Hur kan choklad vara äckligt? Denhär går inte att äta, så illa är det. Kan väl tillägga att jag drömde riktigt obehagliga drömmar inatt. Då jag vaknade mitt i natten mådde jag illa och måste tänka efter en stund innan jag insåg att det bara var en dröm! Bra så. Nu skall jag lägga mig en fläkt och en dyna fattigare. Puss o kram skumbanan!

"But I keep thinking that you'll wake me up with a whisper in my ear
I keep hoping that you'll sneak in my room
So I wait and I wait.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0