The taste of your smile

Jag vet inte hur mycket jag ätit idag och vill inte veta det heller haha! Ja men grejen var att jag är hungrig fortfarande och igen. Om och om igen..

Det hände sig förresten idag! Ja va lite trög imårse så jag och tanja fick rikit bråttom till tåge så vi måste gå pretty snabbt, ja va int på sån mood om man säger så.. Sen kom vi på att vi kan lifta, fiffiga barn som vi är. Det var en snäll snubbe som gulligt nog kastade oss ända fram till stationen! Oendligt tacksam, sånadär små ting värmer hjärtat verkligen. Nu har han en så jävla bra karma!

Som bäst sitter ja här och försöker tänka på något annat än mat. Lyssnar igenom alla Colbie Caillats låtar på spotify och tror jag kommer att lyssna på den första skivan i ett par dagar framöver. Riktigt bra låtar.. Nej nu kallar min säng på mig! natinati

"The way you take my hand is just so sweet
And that crooked smile of yours it knocks me off my feet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0